sâmbătă, 15 august 2009

Ziua Marinei

De sarbatoarea Adormirii Maicii Domnului este hramul Bisericii noastre. Poza este facuta in alt anotimp. Astazi a fost multa lume la slujba tinuta de Arhiepiscopul Tomisului.

Dupa slujba, am strabatut pe jos traseul traditional de Ziua Marinei, din centrul orasului, prin piata Ovidiu pana pe faleza. Am ajuns dupa ce s-au incheiat festivitatile de dimineata, insa ne-am bucurat de o zi insorita, de imaginea linistita a marii, si de o plimbare in care am avut timp sa admiram ...

un frumos mozaic de Ion Titoiu la fantana arteziana de langa Lupoiaca



Piata Ovidiu cu Muzeul de Arheologie si statuia

moscheea

nave de razboi in rada portului, decorate de sarbatoare



monumentele dedicate marinarilor pe faleza Constantei








6 comentarii:

IrinaBohemianDance spunea...

Buna,Alexandra!Si noi am fost la festivitatile organizate cu prilejul Zilei Marinei...A fost o zi frumoasa cu multe momente inedite.Felicitari pentru fotografii!

O duminica frumoasa,

irina

...tiktakro... spunea...

Tare mi-ar place sa ma plimb si eu cu voi prin aceste locuri....pacat, insa, ca sunteti taaaare departe...dar cine stie ? viitorul e al nostru!;)

Elena spunea...

N-am ajuns la Serbari, a fost atat de cald incat am preferat sa facem o plimbare cu picioarele goale pe nisipul de la malul marii. Mi-ar fi placut sa ne plimbam impreuna si cu tine, Teodora! Elena

lili.constanta spunea...

nu am privit niciodata cu atentie mozaicurile de la fantana arteziana de langa Lupoaica :) surprize la tot pasul! :)
te imbratisez, Lili

Ela spunea...

O zi frumoasa! Sper sa fiu si eu la anul acolo, sa ma bucur de aceasta sarbatoare, pe care mereu am vazut-o numai la tv !

CraftyGoth spunea...

Ce dor mi s-a facut de Constantza din pozele tale... n-am vazut-o de multi multi ani, dar imi amintesc toate reperele: moscheea, faleza, Eminescu, muzeul de arheologie... Si ce vreme perfecta!

Trimiteți un comentariu